80 - 23 = 57

Jag läste precis att om man blir 80 år så har man sovit 23 utav dem. Det var ju inte lite deprimerande tyckte jag. Dör man vi den åldern har man alltså bara levt 57 vakna år, och det är ju det som räknas. Därför sitter jag uppe nu och vägrar gå och lägga mig. Eller egentligen ska jag vända på dygnet eftersom jag ska börja nattarbeta imorgon. Men jag orkar inte förklara varför, egentligen är det inte riktigt någon som har koll. Men jag tror jag ska sova nu, inte för att jag är trött, börjar faktiskt piggna till istället. Ljust är det ute också så det lär nog bli ganska slappt att nattjobba den här tiden.

Men lite trött är jag nog, jag var faktiskt tvungen att slå in 80 - 23 = 57 i miniräknaren för att jag trodde jag tänkte fel. Men jag tänkte rätt. Jag är bäst. Matte E FTW!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0