21142137

Klockan är när jag skriver den här meningen 21.14 och jag funderar redan på om jag ska ta och gå och lägga mig. Jag skulle somna på direkten, men ändå... 21.14! Eller jaa den är 21.16 nu. Jag skriver ganska långsamt. Men min hjärna kopplar inte så fort nu. Tröttheten beror på endast en faktor; Jobbet. Det är inga roliga veckor just nu, 07.00 - 17.00 idag och jag hann ändå inte klart. Men då säger dom i alla fall att det här alltid är den värsta tiden på året, januaritoppen. Så det är väl bara att överleva januari och sen lugnar det ner sig.

Idag har jag också haft en väldigt stark känsla av att jag vill flytta hemifrån. Eller den växer sig starkare varje dag men idag har det känts extra mycket. Jag är främst trött på att flytta vilket man får göra när man har skillda föräldrar. Tidigare har jag hållit ett ganska regelbundet schema när jag har flyttat fram och tillbaka men nu på senare har jag slutat bry mig för jag orkar helt enkelt inte. Nu stannar jag tills jag känner att jag tycker det passar och jag har lust till att flytta. Kanske blir det till hösten som jag gör "The Flytt", en sista flytt på ett bra tag i alla fall. Frågar är bara var? Uppsala? Men det är ett tag kvar, tur det ändå. Så min tröga hjärna hinner tänka igenom allt ordentligt.

21.35 nu. Jag går och sover.

Godnatt 21.37

Kommentarer
Postat av: Paula

ja ska också göra "the flytt" till hösten. Ja LÄNGTAR!

2010-01-21 @ 20:01:11
URL: http://sinkkos.blogspot.com
Postat av: Tomas

Me lajk (Y)

2010-01-21 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0