170210


Jag drabbas av bloggtorka under veckorna, vill komma på nåt kul att skriva men det står still. Jobbet rullar på, idag har det kommit mer snö och ännu mer ska det komma innan veckan är slut. Det är ingen idé att stressa, det är bara att acceptera att snön aldrig kommer försvinna. Är det någon som minns hur barmark egentligen ser ut?

Vet ni vad jag saknar? Att åka buss. Jag kanske är den enda personen på hela jorden som saknar SL just nu. Jag vill bara sätta mig på en buss på morgonen och titta ut genom fönstret, och sen bara åka. Men Mr Snåljåp har inte ens köpt ett busskort, han har bara sin monstercykel som han plöjer genom moddiga gator kvart i sju på morgonen. Men jag skulle nog inte åka buss till jobbet även om jag hade busskort, det tar för lång tid. Men den 1:a mars sänker dom priserna för terminskorten så då ska jag ta och köpa ett. Sen kan SL få njuta lite av min närvaro igen.

Nu ska jag nog ta och dricka lite te. Jag är ju inne i en intensiv rosta mackor och dricka te period, som jag så fint uttryckte mig för Tomas Nr.2 igår under Badmintonen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag kommer ihåg hur barmark ser ut... den kom fram lite när jag skottade för någon vecka sen. måste jag säga att jag fick en chock?

2010-02-17 @ 22:24:51
URL: http://jennystefan.blogg.se/
Postat av: Tomas

Jag skulle ha fotat och ramat in en bild av det!

2010-02-18 @ 18:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0