Som i filmerna man ser

Senaste film jag såg på bio var Avatar tror jag? Minns inte riktigt. Det var ett tag sedan. Jag har fortfarande en massa pengar kvar från både studenten (evigheter sedan) och födelsedag (också evigheter sedan). Börjar känna att jag måste använda upp dom nu. Men det jobbiga är att jag kan inte komma på någon film jag vill se. Det är ingen film på bio just nu som är en sån där måste se film. Även om många av filmerna verkar bra. Snart har Alice I Underlandet premiär och den måste jag se. Tim Burton brukar ju sällan misslyckas. Jag kanske ska leka bioroulette och bara blunda och peka på en film. Har jag tur så blir det Lilla Spöket Laban - Bullar och Bång, har jag otur kanske det blir Twilight.

Nej usch hemska tanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0