Nu bloggar jag inte om det som var meningen

Varför blev jag nu väldigt pepp på att jobba imorgon? Hmmm... Bäst att försöka behålla den känslan och somna bumms.

Nu hände det igen... Jag skrev föröka istället för försöka. Varje gånga jag skriver föröka (där hände det igen, det ska stå försöka) så hoppar alltid s:et bort. Jag skulle inte ha bloggat om det om det inte var så att det verkligen händer exakt varje gång utan undantag! Jag får alltid gå tillbaka och rätta till. Då kan jag ju använda mina psykologiska talanger och fråga varför? Men jag har inget bra svar. Det enda jag tänker på när jag hör ordet föröka är en äng full av kåta kaniner som bara springer runt och inte vill något annat än att just föröka sig.

Jag är väl dålig på svenska kanske.

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Så kan man ju också se det... Haha. En äng full av kaniner som pökar på varandra. Ja, alla ser vi olika ur saker och ting; föröka eller försöka - de kanske gör båda delarna? ^^

2010-04-19 @ 01:06:10
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0