Ett tåg mot hufvudstaden

 

Lämnade precis ett soligt Linköping bakom mig (för den här gången). Det har varit en kul helg med Jenny och Sandra. Fin stad Linköping, roliga och konstiga saker verkar det ju hända där också :P Åker hem själv nu efterson Jenny stannar en dag till, men vissa andra måste ju hem och jobba. Men jag har en trevlig man mittemot mig som har småpratat lite med mig så skulle jag behöva få ur mig nåt kan jag ju alltid prata med honom ^^

 

Låg och småsurfade imorse helt i onödan och nu har jag mindre än en timme kvar på batteriet. Hur ska jag klara mig hela vägen hem. Alla dessa i-landsproblem. Konduktören är tydligen sjuk också så dom kommer inte kunna kolla min biljett förens efter Stockholm, men jag som ska av vid Sthlm juuuueeee...

 

Bajjj Bajjj! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0