Löpning


Jag vet inte om det är allt påskgodis, saknaden av ett gymkort eller att det är vår som har gjort mig jättesugen på att komma ut i skogen och springa lite. Jag brukar ju lyckas i ett par veckor innan jag tröttnar på det. Det som har hindrat mig idag är ett jävla snöoväder och att jag inte har några bra löparskor här. Dom jag brukar springa i har hamnat på jobbet och blivit jobbskor. Men om bara snön försvinner igen så ska jag lösa sko problemet och ta mig en springtur.

Imorgon blir det jobb igen, bara jag tar mig upp så ska det nog vara lugnt. Skön vecka blir det i alla fall, bara tre dagar. På fredag hälsar jag och Jenny på Linköping, så om SMHI läser det här skulle det inte vara fel om dom kunde fixa fram lite vårväder tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0