Shoot 'Em Morot

 

Jag har precis tittat på en film. Den hette Shoot 'Em Up. Den innehöll väldigt mycket skjutande. Han liksom sköt hela tiden. Fast ibland dödade han självklart folk med morötter. Sen åt han en massa morötter också. Han fick nämligen supersyn då. Det är bra att ha om man ska skjuta ihjäl en massa folk samtidigt som man har sex. Tjejen fick orgasm under själva skjutandet också. Men det var väl helt självklart att hon inte brydde sig om att han sköt folk samtidigt.

Det fanns även ett spädbarn. Han brukade ha barnet i famnen när han sköt ännu mer människor. Jag tänkte... TINITUS. Jag tänker inte berätta slutet. Men det var lyckligt. Den onda gubben dog. Den onda gubben blev skjuten. Precis innan han dog ringde även frugan och sa att hon ville skillja sig. Sen åt den goda killen nog en morot nu när allt ändå var över.

 

Jag som brukade tycka om Clive Owen som skådespelare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0