Lite mindre vis

Mackor, choklad och äppelkaka till frukost. Det är bäst att passa på och äta en massa gott nu för efter de har skickat in grävmaskinen, bandsågen och vinkelslipen i min mun så får jag inte äta något på ett tag. Jag kanske får äta flytande mat ur sugrör resten av mitt liv. Mamma berättade just att jag kommer få flera sprutor så halva mitt ansikte domnar bort. Det kan nog bli kul det här. Men det är en väldigt vanlig operation som många får göra och dödstatistiken ser väldigt lovande ut. Så det går nog bra :)

Det bästa vore ju om de märker att tanden är borta och istället ligger det en liten lapp där det står:

"Jag tog bort tanden med magi i natt, räkning kommer på posten
// The Tooth Fairy"

Det vore ju det enklaste tycker jag... Jag tror nog det är en 50 % chans att det kan hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0