Militärvännen, bloggerskan och jag.

Halloj!

Kom precis hem från stan där jag har träffat Stefan. Han gör lumpen som militärpolis och ligger just nu inne på Lidingövägen. Det måste vara otroligt skönt att vara så nära stockholm. att kunna åka hem och sova om han vill eller bara gå en sväng på stan när han får ledig tid. Så här lite mer än en vecka efter att jag hoppat av så har jag inte ångrat mig ett dugg. Det kändes väldigt skönt att jag slapp gå in genom grinden när vi skilldes åt.

Vad har jag gjort mer idag... För nyfikna bloggstalkers (typ Paula och Jossan) kan jag berätta att jag har gymmat tillsammans med Kenza. Eller jag knöt skorna på bänken brevid henne. Jag skulle precis gå och hon hade precis kommit in. Men jag hade inte ens tänkt på att det var hon om inte några av hennes kompisar hade ropat på henne.

Det var det! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: jossan

woooooow kenza!! haha :)

2009-09-24 @ 10:14:36
Postat av: Paula

Du e så cooool tomas!

2009-09-25 @ 22:11:47
URL: http://sinkkos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0