Oktober

 

Mötte upp John utanför Ormingeskolan (f.d. Branhäll) en stund idag. Jag på cykel och John på skateboard. När vi gick i högstadiet skejtade vi en del, men jag tröttnade och la av medans John har fortsatt lite då och då. Men idag väcktes faktiskt en liten skejtlust inom mig igen. Efter några försök så lyckades jag till och med sätta en kickflip. Kul att jag inte glömt bort allt bara för jag inte har skejtat på över 3 år. Men det lär nog bli cykeln i fortsättningen ändå.

 

Arbetslösa som vi båda två är snackade vi också om att göra "The Konsum and Ica tour". Det skulle gå ut på att åka runt till varje matbutik i hela Stockholm och lämna CV, vi skulle naturligtvis ta varannan butik var. Det skulle va skitbra för mig för jag skulle behöva den extra motivationen som man får när man är två. Att söka jobb på egen hand kan va bra jävla trögt ibland. Är man två pushar man på varandra.

 

Nu ska jag sova. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0