Dom Små Grejorna

Ikväll blir det varieté med Carl-Einar Häckner :D Dom Små Grejorna heter föreställningen och spelas på Orionteatern. För ca ett och ett halvt år sedan var vi och såg han på samma ställa fast då med föreställningen Pusseldrömmar. Det är nog det roligaste och mest underhållande jag någonsin sett. Han är ett galet geni men världens bästa och sjukaste humor. Han är ju även magiker, det är nästan så man glömmer bort det. Synd att föreställningen ikväll bara är en timme lång.

Vad har jag gjort mer idag då. Jag och mamma har varit i Forum och köpt brandsläckare och brandfilt. Mamma har haft brandgenomgång på jobbet och då fick hon lära sig att sånt måste man ha hemma.
Sen hände ju något mycket märkligt. Jag köpte en klocka (!!!) Ett armbandsur (!!!!!!) Det var väl ingen på denna jord som trodde att det någonsin skulle hända, allra minst jag själv. Men jag började ju använda klocka under lumpen och fortsatte även efteråt för det var ju ganska smidigt att ha. Idag kom jag på mig själv med att köpa en ny, finare klocka som inte var från teknikmagasinet.

Tomas har överraskat sig själv



Kommentarer
Postat av: agnes

fin blogg!

kommentera min om du har tid

2009-10-06 @ 08:49:36
URL: http://ppffkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0