16 dagar...



Nu blir det något alldeles extra! Haha... En film! Inte vilken film som helst utan en film utav mig, Jim och två kompisar från Gotland, Calle och Erik.

Det här krävs att jag berättar lite bakgrund till allt. Filmen är inte gjord idag, igår eller ens det här året. Nej det var en massa år sedan, jag kanske gick i sjuan skulle jag tro. Det var ett tag då just vi fyra skapade en massa filmer när vi sågs. Den tiden då jag precis hade upptäckt Windows Movie Maker och vi hade köpt en filmkamera. Så när Calle och Erik kom på besök eller vi besökte dem så blev det oftast minst en film utav hög kvalité. Haha.

Den filmen ni nu ska få se skulle jag gissa var den första och kanske knäppaste. Den spelades in i mitt rum i vår gammla lägenhet här i Orminge. Man skulle kunna säga att Rocky kan slänga sig i väggen när ni har sett vad Calle och Erik kan. Långhåriga jag sitter på sängen och försökte göra ljudeffekter med gitarren, fast det hörs bara under en lite kort sekvens. Jag måste även få uräkta den dåliga stavningen, men jag har aldrig varit en höjdare på det svenska språket. Min humor måste också ursäktas, den var tyvärr lika dålig då som den är idag :P

Finns det något mer att tillägga... Ja säkert, egentligen borde inte ens den här filmen få visas, den kan ju ge seriösa men för livet.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Men den fungerar ju inte :'(

2009-05-17 @ 21:52:34
URL: http://jennystefan.blogg.se/
Postat av: Tomas

Men nu gör den det!

2009-05-17 @ 23:11:34
URL: http://lestomas.blogg.se/
Postat av: Ludde

vågade inte kolla, stängde av vid den andra varningen när det stod att man borde vara över 65 år..

tyckte du kunde skrivit det i blogginlägget så man slapp bli så sugen..så jobbigt tomas..så jobbigt...orkar inte..



äsch fuck it några år hit och dit...

2009-05-18 @ 23:04:12
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0