En helt ny karriär

Ja... Då var det time för mig att testa det här med blogging. Har faktiskt funderat på det ett bra tag till och från men det har aldrig blivit av. Men nu i veckan så skapade Ludde sin första blogg och då tänkte jag att jag kanske också ska satsa, han måste ju få sig en konkurrent :) Så besök Luddes blogg också http://kasperochkompani.blogg.se/

Jag har tänkt och man måste ju klara av att skriva minst ett inlägg om dagen, och det kan väl inte vara för svårt?!? Jag tror jag är ganska bra på att skriva saker om ingenting så vi får väl se om jag lyckas :P Men jag måste först och främst lära mig lite om det här med bloggdesign, för just nu spyr jag på de färdiga mallarna som finns^^ Fast det får bli senare kanske, för nu måste jag verkligen sätta igång med samhället. Känns bra att vi har hållit på i över en månad med det här arbetet och jag började arbete i måndags...

Jaja, välkomna i alla fall till min första blogg!

Kommentarer
Postat av: Paula

Tomas :O Du gjorde det! Wow. En blog. Coolt.

2009-03-05 @ 15:29:48
URL: http://sinkkos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0