1 dag...



Nu kan alla var lite lugnare för jag har nämligen gjort allt för att få det bästa vädret som möjligt imorgon! När jag kom hem och gick in på toaletten såg jag en ganska så stor köttätande mördarspindel. Hjälp! tänkte jag och gjorde mig redo för att lönmörda den jäveln. Men då slår vidskepligheten till... Att mörda en spindel dagen innan min egen student vore ju inte så smart, med tanke på att vädret redan ser lite dystert ut. Så in i köket sprang jag för att hitta något jag kunde fånga henne med. Ett glas och en skärbräda gjorde susen. Jag har nu sett till att hon kan fortsätta leva ute i det fria. Och det går inte att skylla på mig längre om vädret blir sämre än förväntat. Då är det någon annan som inte kunde hålla tillbaka mördarlusten!

Kommentarer
Postat av: Ludde

med tanke på hur det slutande kanske du faktiskt skulle dödat honom :-p

2009-06-03 @ 12:41:17
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0