Jag bet min tunga när du log

Det blir lätt lite bloggtorka nu på sommaren. Jag gör inget speciellt. Alla dagar ser ungerfär likadana ut och att skriva samma sak varje dag är inte så kul att läsa. Men jag kan skriva vad jag har gjort idag och så kan ni på ett ungefär säga vad jag gjorde igår eller imorgon.

Idag har jag först tagit det lugnt hemma och spelat The Sims 3, haha ^^ Jag har inte spelat The Sims serien sedan jag spelade 1:an för väldigt många år sedan. Men nu blev jag så sugen på att testa 3:an så det gjorde jag. Barnsligt roligt faktiskt :P
Efter det gick jag och tränade, något som jag inte hade gjort på två veckor. Men det var skönt :)
Nu på kvällen cyklade jag, Magnus och Tomas iväg till Trollan och badade. Det finns nästan inget bättre än kvällsdopp. Det är jätteskönt i vattnet och man blir sval efteråt. Sen åt jag middag när jag kom hem och kollade på ett minnes program om Michael Jackson. Och nu sitter jag här och tittar på tv.

Det var min dag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0