Julklapp


Jag är högerhänt även om det inte ser ut så. Datorn spegelvänder bilderna och jag glömde bort att vända tillbaka den här. Men det vore lite coolt att vara vänsterhänt också.

 

Idag har jag lekt en del med min ritplatta som jag fick i julklapp, och nej ni kommer inte få se vad jag har ritat. Ni vill nog inte se. Min talang kan göra er för avundsjuka. Hmmm jo så är det. Men den är bra till mycket annat än att bara rita. Nu skulle jag kunna ge några exempel på vad den är bra till. Men det orkar jag inte. Vissa har ju klagat på att jag har blivit väldigt bra på att säga A men inte B här på bloggen. Let's keep it that way for now ^^


Kommentarer
Postat av: Vissa

och jag som kallar dig folk...

och ja det är sant att jag bara la till 09. Men mitt supernyaste lösenord har ingenting med sydafrika att göra :)

2009-12-28 @ 16:33:25
URL: http://jennystefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0