Tillbaka till Enköping.

Snart åker jag tillbaka till Enköping. Bussen går 21.10 från centralen. Jag har hört ryckten om att veckan som kommer ska va en stridsvecka. Så vi ska fokusera mycket på strid. Kan nog bli spännande. Jag kommer inte ha något Internet i veckan så det lär inte bli några uppdateringar. Kanske vi får tillgång till datorerna men jag är inte säker. Men nu är det den första gången vi får komma hem två helger i rad, så nästa helg är jag hemma igen. Då hoppas jag det ligger ett litet paket och väntar på mig här hemma med mobilt Internet ^^ Det är faktisk ganska jobbigt ibland att va helt isolerad och inte ha någon aning om vad som händer.

Ses nästa helg!



Hej skoputs här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0