Läs med ena ögat

Heeeej!

Idag har varit en bra dag även om den har präglats av lite stress här och var. Det är inte stressigt att strunta i värckarklockan och få sova till 10.30 idag :) Det är bara skönt, och det får man göra ibland när man börjar väldigt sent. Stressen började när jag fick stressa lite för att hinna till bussen. Under ensemble lektionen idag som var väldigt rolig så förekom det även där stress. Att ha två lektioner på sig att förbereda så många låtar som möjligt innan mösspåtagningen nästa torsdag är minst sagt lite tajt... Men det kommer gå och det kommer bli skitbra! :D

Nu har jag kommit hem och nu måste jag äta innan jag ska ivåg på min kompis Magnus skiva ikväll. Jag ska möta Tomas i Orminge vid 21.30. Tema: Vad du ville/vill bli när du bli stor. Eftersom jag är världens tråkigaste människa så har jag aldrig drömt om att bli något coolt. Eller jo kanske rockstjärna men jag har redan varit på en skiva med rocktema så det är tråkigt. Lösningen blev i alla fall att svänga förbi pappas jobb på vägen hem och hämta upp så många saker som förknippar en med tandläkare som möjligt. Min mamma sa att jag tydligen vill bli tandtekniker som min pappa när jag var lite. Så det få bli bra. Frågan är bara om någon i över huvud taget kommer våga titta mig i ögonen ikväll. Alla kommer bara springa skrikande från mig och be att jag inte ska dra ut deras tänder. Typ. Men det blir bra.

Sen har min mobil varit helt urladdad hela dagen på grund av att jag inte hittat laddaren. Men nu har jag hämtat den extra jag har hos mamma och självklart har folk valt just denna dag att skicka sms till mig. Men jag har svarat nu och allt är löst! Så det är bra.

Öööööö. Hela det här inlägget kändes ju lite halvstressat skrivet för nu ska jag äta mat! Känns bra att jag lyckades klämma in positiva saker som "det blir bra" hela tiden :) Så det är ju bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0