Kent på en torsdag

Igår va ju en lite lustig men bra dag. Det börjar med att jag kommer hem och vi har ingen ström på grund av att några byggarbetare längre ner på gatan hade tabbat sig. Jaha, tänkte jag och gick och la mig på sängen. Men då ringde Ludde och under samtalet kröp det fram att hans "compis" Jacob, som jag också har träffat ett par gånger tidigare hade en biljett till Kent på Annexet över samma kväll. Sen blev det inte så mycket ligga på sängen längre. Några timmar senare var vi inne i stan och såg en riktigt bra konsert. Så det var en riktigt bra torsdagsbonus! Lite som kakor på en måndag, fast bättre :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

hmm ja de bilderna som finns kan ju egentligen vara på några barn här i sverige :P Men jag ska fixa bilder, det är bara så jobbigt att slå på datan som alla bilderna finns på... och nästa vecka åker jag till mamma i två veckor. Men jag ska göra mitt bästa den här helgen :)

2010-02-26 @ 20:21:13
URL: http://jennystefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0