Musik Snö Brevbärare Skidor Snowboard Film


Jag flydde nyss teven i skräck över hur dåligt melodifestivalen är. Desperat behöver jag komma in på Spotify för att få höra lite annan musik, men det fungerar inte alls. Jag verkar dock inte vara ensam om det, twitter världen verkar också klaga över att dom får Error Code 0... Suck...

Idag har dom två brevbärarna Tomas och Arvid besökt Hammarbybacken för att trotsa vind och snö (något som vi i och försig är ganska vana vid) för några timmars utförsåkning. Det som var extra skönt var att det knappt var några människor där, liftköer i Hammarbybacken är ingen höjdare. Så det var riktigt kul även om vi fick gå in och värma oss ett par gånger.

Nu ska jag se om Voddler fungerar istället, är sugen på att se en bra film. Jo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0