Trätonde aprill tvåtussentio

Träningsverk i benen idag men den är överkomlig. Idag svettades jag för första gången i bilen, det är så tråkigt att jobba när solen skiner. Kanske dags att skrota fleecetröjan på jobbet och övergå till något mindre varmt när jag kör bil. Det är alltid en fin balansgång mellan kyla och värme som brevbärare :P

Imorgon är det onsdag och då ska jag hinna med att både jobba, fira mamma som fyller år och klippa mig. Vet fortfarande inte hur jag ska klippa mig bara, men det är som vanligt. När jag har kort hår tycker jag att mitt hår ser bättre ut när det är längre, men när jag har längre hår vill jag ha kortare. Men jag tror jag ska behålla lite mer hår än vanligt den här gången och testa det. Men klippas behövs det för just nu är det mest en okontrollerbar klump? massa? amöba?

Som sagt... I-landsproblem. Nu ska jag äta lite, eller det hinner jag visst inte ser jag nu. Badminton om en halvtimme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0