AIK upp, DIF ner och hej LHC?


Känner att jag måste få skriva lite om ishockey innan det blir gamla nyheter. AIK gick som sagt upp till Elitserien nyligen vilket betyder att nästa år så har vi två stockholmslag i Elitserien, AIK och DIF. Det betyder att Färjestad kommer komma till Stockholm dubbelt så ofta och jag slipper se dom möta äckliga Djurgården om jag vill. AIK borde va ett sämre lag också så vinstchanserna är ju större ^^

Färjestad har ju åkt ur slutspelet för längesen (ledsen i hjärtat), nu väntar bara final mellan Djurgården - Linköping. Det är ju ganska självklart att jag håller på LHC nu när jag till och med har besökt den fina staden.

Nu slog det mig att jag har babblat om att jag har chansen att se Färjestad i Sthlm dubbelt så mycket om jag vill, men tänk om jag inte ens är kvar i Sthlm nästa säsong?

Cloetta Center here I come?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0