Töntarna får ett lyft

 

Jag ska erkänna att jag var ganska besviken på kents nya singel Töntarna, när den kom för drygt en vecka sedan. Jag har försökt komma på varför men den enda förklaringen jag kan komma fram till är att den kändes platt och trist. Jag ville att det skulle hända något mer i låten, men istället så körde den bara runt runt och jag tröttnade snabbt. Visst lät det kent, men ett tråkigt och slätstruket kent.

 

Men nu kom det som saknades i låten. Ofta så brukar videor göra låtar sämre och musiken hamnar lätt i bakgrunden när videon tar över. Men så är inte fallet här. Jag får små rysningar när jag ser videon och låten förs på något genialiskt sätt framåt och blir genast mycket bättre. Kent brukar vara bra på videor men det här var faktiskt något extra. Nästan fantastiskt bra. En perfekt skräddarsydd video till Töntarna.


Kommentarer
Postat av: ceeline@

Oj det var en annorlunda musikvideo :p

Den blir bra när man har lyssnat på den många gånger :]

2009-10-17 @ 11:36:15
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0