Klädkris

Jag har klädkris. Det är ingen överdrift att säga att senast jag köpte kläder var innan studenten. Men det har inte varit något jag prioriterat eftersom under lumpentiden använde jag aldrig civila kläder. Men nu är det kris. Jag hade tänkt lösa den krisen till viss del idag eftersom jag tänkte åka och hälsa på mamma på hennes nya jobb i Sickla och samtidigt handla. Men nu sitter jag här och det enda jag har köpt idag är ett busskort. Jag besökte inte ens mamma.

Det första jag gjorde när jag kom till Sickla var att springa på Ludde och Mattias. Istället för shopping blev det pizza, köp av Xbox 360 och sen hem till Ludde och spela...

Jag kan köpa kläder en annan dag istället. Imorgon ska jag ändå in och träffa min jobbcoach på Fryshuset för första gången så då kan jag lika bra passa på att ta en sväng till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0