Idag var bara en dag

Idag har jag undvikit att blogga frivilligt. För det skulle bara ha blivit en massa gnäll på allt. Det har varit en dålig dag utan någon egentlig anledning.

Om vi säger så här:

Jag var på väg att börja skälla på en tant som gnällde på att jag inte hade något lyse på cykelt. Böter skulle jag tydligen få om farbror polis kom.


Och då är inte jag den som skäller på folk direkt.

Badmintonen var dagens bästa, det var skönt att få springa av sig lite. Det var längesen jag blev så svettig av att spela badminton.

Nu ska jag kolla True Blood. Sista avsnittet på säsong ett.

Imorgon får bli en bättre dag
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Nanna

Ja,imorgon är det oktobermarknad..då ska det hamstras kokosbollar(gammeldags)!Ha en bra dag imorgon! Natti natti!

2009-10-28 @ 01:02:15
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Ulla

Jag tycker bloggen är ett bra verktyg att få skriva av sig, men det gäller att sålla bland ämnen för är man arg så kan man skriva saker som man senare ångrar.

2009-10-28 @ 06:47:57
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0