En skjorta

 

Så här ska jag se ut på lördag (minus fluga och käpp) när jag jobbar som doorman i Skärholmens centrum. Fick ett mejl idag som dock skapade förvirring och irritation.

 

Tidigare hade jag fått höra att vi skulle ha svarta finbyxor och svart skjorta. Jag hade ingen svart skjorta så idag har jag varit och köpt mig en. Men idag med det nya mejlet fick jag information om svarta finbyxor och vit skjorta...

 

Imorgon blir det till att ringa och höra hur de ska ha det och sen får jag väl åka och lämna tillbaka skjortan. Det positiva är att jag redan har en vit skjorta så då slipper jag slösa pengar på en.

 

Ugghaaa...


Kommentarer
Postat av: Nanna

God natt! Sov så gott! :)

2009-10-21 @ 23:15:31
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0