Feesboook

Det finns två saker som upprör folk ungefär lika mycket just nu. Det är Sverigedemokraterna och Facebooks nya design, i alla fall om jag ska dra en snabb slutsats genom att bara titta på händelserna på Facebook.

Jag tycker det är så löjligt att så fort Facebook gör en liten förändring så ska alla gråta floder över hur hemskt och "det var bättre förr" allting är. Att folk ens orkar bry sig, men det är väl bara ett bevis på Facebooks storhet. Jag sitter ju till och med här och bloggar om det.

Men det jag vill säga är att om man ska bli upprörd över något så kan man väl lägga krutet på "Sverigedemokraterna - Nej tack", än "Against The New Facebook Look!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0