Det blir pannkaka av allt


Jag lagar ungspannkaka och det går inge bra! Det börjar med att jag sätter in den i ungen och är allt är frid och fröjd. Men när jag tittar till den en minut senare ligger det något i smeten! Det ser ut som en rund skiva stålull (!!) Jag vet inte vad denns funktion är men den ska nog inte ligga i smeten. Jag ser att den har lostnat från något hål som den skyddar i taket på ungnen. Men jag får klara mig utan den tänker jag och det går nog bra.

Nu när jag tittar till pankakan ser den inte alls ut som när mamma brukar laga... Den har muterat och fått en massa bölder. Undra om den smakar gott... Upp till bevis nu.


Uppdaterning: Höhöhö min muterade ungspannkaka smakar gott! Mmmm.

Kommentarer
Postat av: Nanna

Ungspannkakor Ska ha bölder..då blir dom kanon! Ha det bra! :)

2009-10-20 @ 13:51:45
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0