Rujbreijk... Rybriik? Rubrik!

Idag har varit en bättre dag än igår, trots att klockan ringde 05.45 imorse. Jag sov faktiskt med persiennerna uppdragna i natt för jag tänkte att det kanske hjälper om man vaknar och det är lite mindre mörkt (läs: fortfarande kolsvart). Vet inte om om det hjälpte, antagligen inte. Jag borde kanske skaffen en sån där klocka som är en lampa som gör att man vaknar ljust varje morgon. Det kan kanske hjälpa.

Min dag:
Cykla till jobbet
Sortera post
Cykla på jobbet (köra lite bil också)
Träna
Cykla hem igen
Äta en banan och en Snickers

På tal om min dag... Jag har tänkt på en sak och det är hur mycket min blogg bara blir sämre och sämre. Nu under hösten har den ju sjunkit till pinsamma nivåer. Det var lättare att blogg i våras. Jag skämms i alla fall lite över det. Jag tror jag ska ändra inriktning och sluta med att blogga om vad jag gör på dagarna och sånt skit. Inte ens jag bryr mig om det. Bara om jag gör något riktigt kul och speciellt ska det vara värt att nämnas. Jag tror det kommer bli lättare att blogga då också, för det är när jag sitter och skriver vad jag gör som jag själv brukar tröttna och sudda ut allting. I fortsättningen ska jag blogga om random stuff bara, det kommer bli bättre och roligare då tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0