Pig


Nyheterna totalt domineras av grisar. Blir man inte svinsjuk så kommer man äta julskinka från grisar som är uppfödda i burar. Tar man svinsprutan så är det nu också bevisat att man kan dö av den. Det är faktiskt ganska komiskt när man tänker på det. Det ska bli skönt när allt det här är över och vi kan börja skjuta påskharar istället.

Jag hade faktiskt tänkt att gå förbi vårdcentralen imorgon och se om jag kan få den där sprutan, det borde ju vara kortare kö nu när folk kommer vara rädda efter dödsfallet. Det är väl lika bra att få det gjort, så slipper jag bry mig sen. För jag är inte direkt rädd för biverkningarna, det är bara redan sjuka som drabbas och dör av dem. Sen om jag får lite feber får jag väl ta.

Nu har jag visst bloggat om bacon djuret... Unikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0