Det är då jag önskar att jag kunde stanna tiden

Kom hem igårkväll, trött och svampig kände jag mig efter flera timmar på tåg. Idag har jag varit till stan en sväng och nu sitter jag hemma i soffan och lyssnar på Röd. Den är bra även om det inte är kents bästa platta, men kent håller alltid en hög nivå som vanligt. Vals För Satan (Din Vän Pessismisten) är den bästa låten på hela plattan, en av de bästa låtar kent någonsin gjort.

Ikväll ska jag in till stan igen och kolla på Saw VI, jag väntar mig blod, äckliga scener och sjuka pussel. Det blir bra det ^^

Kommentarer
Postat av: ceeline@

ska beställa röd snart :)

2009-11-07 @ 18:33:27
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0