31:a

Förra året spenderade jag Halloween på Times Square, New York. I år blev det Hötorget och Gammla Stan, Stockholm. Kanske inte lika coolt, men minst lika trevligt.
Kvällen började med lite mat innan det var dags att för bio och filmen Zombieland. Betyg till filmen: Underhållande. När den var över började vi letandet efter en passande pub. Vi hamnade tillslut på Sjätte Tunnan i Gamla Stan. När klockan blev ett drog vi oss mot Slussen och åkte hemåt.

Det var ett otroligt tråkigt inlägg om min kväll :)

Just det! Jag fick ju besök av ett par spöken idag och det var lite kul, speciellt samtalet ^^

Spökena = S
Jag = J

Det ringer på dörren och jag öppnar:
S: Bus eller godis!
J: Oj hej, jag tror tyvärr inte vi har något godis...
S: Okej, men det är okej.
J: Men vänta, jag ska kolla för säkerhetsskull.
Jag går in i köket och kollar i skåpen men hittar varken godis eller kakor. Det ända jag ser är all vår frukt, men jag vet från egen erfranhet hur tråkigt man tyckte det var att få frukt. Men jag hade inget val än att lägga fram det som ett tveksamt förslag.
J: Vi har nog tyvärr bara frukt men det vill ni nog inte ha...
S: Hmmm... Jo men det är ju bättre än ingenting.
J: Okej! Va vill ni ha, banan eller mandarin?
S1: Jag tar mandarin.
S2: Hmmmm... Jag tar banan.
Jag ger dem frukten och inser snart att jag precis har stött på dom klokaste spökena i världen:
S: Tack! Det är ju bra att va lite nyttig också. Hej då!
J: Haha jaaa, hej då!

På tal om spöken. Den här va lite mystisk.

 


Vad ska man tro? Bara en skugga eller är det MJ himself?


Kommentarer
Postat av: Nanna

Ha,ha, vilka väluppfostrade spöken ! Ha en bra måndag ! :)

2009-11-02 @ 00:36:16
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gah! hata sånna där som hoppar fram så där :(

2009-11-11 @ 17:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0