Webbläsare

Enligt en liten underökning jag gjorde så visade det sig att min meny hamnar jättelångt ner för dem som använder sig av Internet Exploret 7.0. Det är ju inte riktigt okej. Jag har inte upptäckt att det händer på några andra versioner av webbläsare förutom just Internet Explorer 7.0. Men jag kan ju inte vara helt säker. Jag kan försöka fixa det senare men eftersom jag inte använder mig av den webbläsaren måste jag till en dator som har just IE 7.0. Men jag ska ge er några andra tips som jag tycker ni kan fixa ;)

För windows användare: IE 7.0 är inte den senaste verionen av webbläsaren som finns ute. Utan IE 8.0 finns och vill ni fortsätta använda just IE så tycker jag att ni kan ladda ner den senaste verionen av den. Det gör ni här!
Själv tycker jag inte om IE så jag använder mig av en annan webbläsare som också är ganska vanlig idag. Den heter Mozilla Firefox. Den tycker jag ni borde ladda ner och testa i alla fall. Den är mycket bättre enligt mig. Gör det här!

För mac användare: Det ska fungera bra på Safari, jag har inte märkt något. Men ni kan fortfarande testa Mozzila Firefox för mac. Tryck här då!

Men självklart ska jag föröka fixa så designen ser okej ut på alla webbläsare och versioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0