Längesen vi sågs

Värst vad jag har bloggat idag. Kan väl lika bra skriva lite till, jag vet ju ändå inte vad jag gör just nu. Det finns väl kanske en risk att det här inlägget inte fyller någon stor betydelse, det finns en risk för att det kan bli lite flummigt eftersom jag i skrivandets stund inte vet vad jag kommer att skriva snart. Har ni slutat läsa redan? Jag kanska kan berätta något.

Hmmmm... Fick brev från det stället där jag lämnade blod på tidigare i våras idag. Jag har inte känt mig tillräckligt säker på att jag har varit frisk för att gå dit igen och lämna blod för första gången. Men nu vill dem tydligen påminna mig att jag borde komma. Det stod min blodgrupp på pappret. Förra året fick vi testa vilken blodgrupp vi tillhörde på biologin och då fick jag AB som svar, men jag fick inte veta om det var Rh-positivt eller Rh-negativt. Men nu stod det på pappret att min blodgrupp är AB+. Men nu känner jag mig faktiskt frisk och har varit det ett tag så nu kanske jag kan ta mig dit nästa vecka eller något.

Nu kan jag ju fortsätta med att disskutera vad jag borde ha för rubrik till det här inlägget. Det är faktiskt svårt ibland att komma på det, och eftersom det här inlägget inte handlar om något så blir det ju inte lättare. Jag har ju slängt in några Kent låtar som rubriker tidigare så jag får väl ta och leta upp en fin som jag kan använda nu. ... klart!

Nu borde jag inte skriva mer, tror inte det kommer hålla mcket högre kvalite ikväll ^^

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sandra

en sång om ingenting funkar oxå ;) fast ingen kent låt dock...

2009-05-17 @ 20:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0