Överglada låtar!

Jag skapade en spotify playlist här om dagen som jag döpte till Överglada låtar :P Pappa lyssnade en massa på Vinyl 107 i helgen och där spelas det en massa låtar som kan klassas som överglada. Fast just nu har jag bara kommit på två låtar som passar in i på den listan, så fler förslag på överglada låtar är välkomna. Jag kan tipsa alla om att ha en sådan spellista, den är bra för alla humör. Just nu använder jag den för att försöka göra det lite lättare att skriva det sista på skoluppgiften. Även om det som sagt bara är två låtar än så länge. Det är höga krav för att få platsa på listan nämligen.

Här är låten jag hörde i helgen som fick mig att skapa listan. Fast här framförs den live och då blir man ju bara ännu gladare när man ser dem stå där och dansa. Coola typer, haha. Den andra låten än så länge är Walk of Life med Dire Straits som förövrigt är min tur låt.

I Can't Help Myself - The Four Tops



Försök att inte le när ni ser dem stå där, det är omöjligt :P Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0