Hej jag heter Matte, vissa kallar mig för *§@%#@*

Enligt mina beräkningar borde det vara ungefär 10 meter till köksbordet. Men då har jag inte räknat in de extra två meterna som jag måste gå för att få med mig matteboken. Det kommer krävas att jag tar mig upp ur en otroligt skön säng och jag kommer vara tvungen att passera hela två stycken trösklar av obestämd höjd. Antagligen infaller det vanliga problemet med att jag inte hittar en penna som då kommer kosta mig minst 10 meter extra för att hitta en. Det får heller inte glömmas bort att jag kommer behöva svänga x antal gånger under denna sträcka.

Upphöjer jag nu dessa fakta med siffran 3, anti-deriverar det och skapar mig en integral som jag sedan gör om till en inhomogen differentialekvation utav andra ordningen, borde jag få ett svar som kan klassas som icke reellt... För att få de båda talen proporttionella mot konstanten k borde jag börja...

Okej, okej... jag ska sluta tönta mig. Jag går och pluggar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0