Ingenting-dag

Har jag gjort något av betydelse idag..? Jag tror inte det, kan inte komma någon sak. Det har varit en riktigt skön ingenting-dag. Jag funderade på att åka in till stan när jag vaknade men sen kom jag på att jag inte orkade eller hade lust. Kanske gör det imorgon istället. Jag har bara suttit inne och spelat tv-spel, varit inne på datorn lite, spelat gitarr och druckit kaffe. Det regnade ju också så då passade det perfekt. Nu tänkte jag fortsätta restan av dagen framför teven och titta på vad som helst.

På tal om film sä är det enda jag har kommit på jag skulle vilja göra i helgen är att gå på bio. Jag minns inte ens när jag var på bio senast. Jag måste bara leta rätt på en komois som har lust och pengar till att gå och se en :) Skulle vilja se Änglar och Demoner eftersom jag läste den boken för att par sommrar sedan. Jag tycker om "lösa pussel" filmer. Eller Kenny Begins som jag ännu inte har sett...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0