Hej klockan tre blogg!

Jag fortsätter väl med vanan att blogga när jag kommer hem :P Har varit med Ludde, Mattias och Calle på skiva. Det var någon klass på södra latin som höll i den, mer vet jag faktist inte :P Inte för att vara elak mot någon men det var tyvärr inte den bästa skivan direkt. Rent fest mässigt i alla fall. Sällskapet var det bästa men resten... jo tyvärr så sög det ganska hårt.
Jag är inte den som brukar klaga på en DJ. Jag tycker alltid att det brukar vara bra musik. Men den här gången var det verkligen otroligt dålig musik. Det var bara hiphop/RnB låtar som jag aldrig hade hört förut. Det är ingen överdrift. Max ett par gånger blev jag sugen på att dansa men oftast gick jag där ifrån i ren protest :P Ge mig Spice Girls, Grease, Magnus Uggla eller The Voice låtar... Vad som helst hade varit bättre än det här. Den enda anledningen till att jag stannade kvar för för vännerna.

Jaja nu ska jag inte va bitter. Imorgon är det projektredovisning! Tjohoooo..........

Godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0