Gästblogg!

Idag har vi en gästbloggare med oss i studion!
hans namn är....
Ludde "SötnoS" "Murre" Murvall!!!
nu ska jag gå hem!
men..!
sharing is caring!
 så jag ska dela med miig utav en sån där vanlig text
man brukar surfa på när man är ute och surfar på internet (hohohaha)

Tjejen: Sakta ner, jag är rädd.
Killen: Nej, det här är kul.
Tjejen: Det är inte alls kul, sakta ner.
Killen: Säg att du älskar mig då.
Tjejen: Jag älskar dig, sakta ner nu.
Killen: Ge mig en kram.
- Tjejen kramar honom.
Killen: Ta av min hjälm och sätt på dig den.

I tidningen nästa dag:
En motorcyckel har krockat in i en byggnad,
två satt på motorckyeln, men bara en överlevde.

Sanningen: Killen hade insett att hans bromsar inte fungerade, men han ville inte tala om det för tjejen.
Istället fick han henne att säga jag älskar dig,
känna hennes kram för en sista gång, och han fick henne att ta på sig hans
hjälm och sa att hon skulle klara sig även om han skulle dö.


Kommentarer
Postat av: Paula

fin!!

2009-05-06 @ 20:01:50
Postat av: Anton

haha fet gay

2009-05-06 @ 20:02:06
Postat av: Jenny

den här har man ju inte alls läst typ 1000 gånger förut...

2009-05-06 @ 20:05:31
Postat av: Tomas

Hmmmm... Samma IP:adress som har skrivit alla kommentarer inom 5 minuter... Har en aning att det är samma person som har skrivit alla? Ludde???

2009-05-06 @ 20:17:10
URL: http://lestomas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det kunde ha varit jag som var Jenny, för Celine lägger upp sånna där på sin bilddagbok nästan varje dag :P

2009-05-06 @ 21:07:17
URL: http://jennystefan.blogg.se/
Postat av: celineee ♥

Min storasyster nämnde mig i din blogg på en kommentar! ;o

2009-05-07 @ 16:30:17
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0