En helt ny karriär IIII


Det är sant! Jag hade tänkt göra min egen nedräkning till studenten här på bloggen med start imorgon! Det blir som en julkalender med en present varje dag!

Vadå present?
Ja det kan bli vad som helst, en bild, en text, en fågel eller en spansktalande groda. Jag får komma på något varje dag helt enkel :)
Va fyller det för mening, en bild liksom...?
Ingen alls, det finns ingen chans att den kommer förändra världen eller nåt. Bara ytterligare en tokig idé jag har fått. Men oj så spännande det kommer bli :P

Imorgon är det alltså exakt 4 veckor kvar innan 3:orna på Nacka Gymnasium tar studenten! 2 juni är datumet att ha koll på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0