Det blev en annan form av träning.

Jag betämde mig för att träna. När jag hade packat ihop träningskläderna och cyklat halva vägen till gymmet kommer jag på att jag glömt mitt träningskort. Det var det första tecknet på att jag egentligen borde ha vänt. Men jag orkade cykla hem igen bara för att hämta kortet så jag tänkte att jag säkert får komma in ändå. Några minuter senare har jag ställt cykeln i cykelstället och rör mig mot ingången till Friskis. Nu händer det som jag inte var berädd på. Jag får inte upp dörren! Jag rycker och sliter i den men den vill inte öppna sig. Då ser jag atombomben som i detta fall är en skyllt med öppettider. Jag som trodde det var en vanlig lördag... Men tydligen inte Friskis eftersom de stängde redan klockan 15.00 istället för 18.00 som vanligt. Morrrrrr...

Smart som jag är kom jag på en lösning! Så jag slog sönder ett fönster, hoppade in där och så kunde jag i lugn och ro träna i fred. Men efter 45 minuter tror jag larmet gick så då fick jag springa där ifrån...

Okej... Ignorera förra stycket. Det var inte riktigt så det gick till. Jag cyklade istället hem till mamma, drog på mig löparskorna och sprang 30 minuter i skogen. Jobbigt men skönt efter som vanligt.

Det var allt, tack och hej.

Kommentarer
Postat av: celineee ♥

Haha va du var kriminell då x)

2009-05-24 @ 16:43:33
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0