Besökshelg...

Tänkte inte skriva så mycket om helgen i Enköping. Den gav många intryck, tyvärr så var de flesta inte så bra. Jag vet att jag alltid drar för snabba slutsatser om allt och alla. Men just nu vet jag inte vad jag känner. Det var ju inte så farligt att vara där under de här dagarna. Vi fick kolla oss omkring, puttsa skor, kolla på fordon och till och med provskjuta ett vapen. Det som skrämmer mig är elva månader där... Bland de där personerna som jag tyvärr allt för snabbt klassar in i likhet med bygg och el eleverna i skolan. Så långt ifrån mig själv det går att komma. Men som sagt, jag drar alltid för snabba slutsatser. Jag borde inte göra det. Jag tror inte jag har fattat hur lång tid elva månader egentligen är förens nu.
Jag som har svängt fram och tillbaka i mina tankar om jag har velat göra lumpen eller ej. Men för det mesta har jag tyckt att det vore spännande och något jag borde klara av. Just nu känns det som om jag har tänkt helt fel om mig själv... Jag kanske inte platsar in alls på ett sådant ställe.

Usch, nu kommer det bli några dagars intensivt tänkande om jag känner mig rätt... Så får jag se hur det blir.

Nu skrev jag mer än jag hade tänkt.

Kommentarer
Postat av: ludde

går det att ändra sig då?

2009-05-10 @ 19:22:26
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/
Postat av: celineee ♥

Men 11 månader låter inte så kul :/

2009-05-10 @ 19:31:56
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/
Postat av: Tomas

Går och går... Jag får se hur det blir med det där :)

2009-05-11 @ 18:58:47
URL: http://lestomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0