Wolli Bolli

Min lillebror kom precis hem, han har varit och sett Kenny Starfighter filmen... Me.. me... me... men jag vill ju också se! Det blir ju inte bättre när han säger att den var jättebra... Den har tydligen sverigepremiär på onsdag men den har smygvisats här och var under helgen :O Kenny är ju ett sånt stort barndomsminne.  Det känns som om det kommer vara mer personer i min ålder som kommer titta på filmen än vad det kommer vara småbarn. Det är ju vi födda runt 90-talets början som minns serien när den sändes 1997 :)

Jag vill se! Va saru?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mina vänner tycker det är jättekul att jag säger va saru? precis som i serien :P och lite kul är det kanske.

2009-03-22 @ 21:53:15
URL: http://jennystefan.blogg.se/
Postat av: Anonym

TITTA EN TANT!!!!

2009-03-27 @ 11:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0