Försvarsmekanism: Bortträngning

Idag blev jag påmind om högskoleprovet, något som jag helt och hållet hade förträngt :S Inte för att det gör så jättemycket för det går ju inte direkt att plugga till. Men jag ska sätta mig och kolla genom ett gammalt prov någon dag så jag i alla fall inte får värsta chocken när jag kommer dit. Det är ju faktiskt bara två veckor kvar nu! Om jag hade varit duktig så kunde jag ju ha gjort det ikväll redan men istället så har jag tittat på tv och suttit i sängen och spelat gitarr... (som vanligt).

Jag kan ju dela med mig av lite gitarr glädje utav en man vi namn Tommy Emmanuel. Det här låten satt jag och lärde mig hela hösten och den måste vara något av det roligaste att spela :) Otroligt bra och Tommy är ju lite av en gud när det kommer till att skriva låtar till akustisk gitarr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0