Onsdagen den elfte mars tjugohundranio

Idag så bytte vi ut en skoldag på ca fem timmar mot en timmes studiebesök besök i Stockholms Synagoga (judisk kyrka), det var ingen som klaga på det inte :) Vad kommer jag minnas från besöket? Jo att jag fick sätta på mig en kippa eftersom alla män skall bära huvudbonad där inne :P Måste sett über coolt ut :P

Sen kan jag ju säga att jag har blivit lite förtjust i bibliotek. Jag har märkt att det bästa sättet att få mig att plugga är genom att åka iväg till ett bibliotek och sätta mig, blir lite förvånad över hur ambitiös jag kan va :P Idag hade jag tänkt åka till stadsbiblioteket efter besöket på synagogan, men när jag kom dit konstatera jag snabbt att här va det smockat med folk... Så det var bara att vända tillbaka och sätta sig på en buss till Nacka Forum istället där det fanns mer plats på deras bibliotek :) Så sen satt Nörd-Tomas där i två och en halv timme :P Antagligen ska jag på dejt med biblioteket imorgon också innan jag börjar skolan vid 15.25^^ Wohooo!



Synagogan i Stockholm. Man får tydligen inte ha orglar i Synagogor men dom hade det ändå. Bara det inte var en jude som spelade på den. Okeeeeeeeeej...

Just det!!! Min blogg fyller en vecka idag! Känner mig stolt som klarar av det här :) Hur det ska firas frågar du? Ja du...


Kommentarer
Postat av: Chrish

YEY, grattis till dej ;) fira med tårta! :D posta lite till mig med x'D (A)

2009-03-11 @ 21:42:03
URL: http://chainheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

grats

2009-03-12 @ 14:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0