En sån da'

Halloj!
Nu tänkte jag ta och berätta om min dag och eftersom den har varit så bra än så länge så får ni faktiskt ta och lyssna!
  • Matte E: Jag var berädd på att inte förstå någonting. Men när jag gick där ifrån var jag pigg och glad över att ha förstått.
  • Samhällskunskap: Fick jag veta att jag inte ska redovisa förens om två veckor vilket känns skönt :) Sen var det bara att sitta och lyssna på andra som redovisade.
  • Lunch: Dom bjöd på minibananer :O Och trots hot om att bli gul i ansiktet åt jag flera stycken :P Inga biverkningar än så länge i alla fall ^^
  • Ped. Led. (Pedagogiskt Ledarskap): Fick tillbaka min text om gruppsykologi och väntade mig det värsta eftersom jag inte var nöjd alls. Det slutade helt tvärt om! :D
Nu väntar jag på att klockan ska bli 15.30 då jag ska befinna mig på gymmet för att få en uppföljningsinstruktion. Ska bli kul att få lära sig lite nya övningar. Så även här ser dagen lovande ut :D Försöker komma på något negativt att skriva för att på något sätt väga upp mot allt det positiva, men jag kommer inte på något :P Till och med mina strumpor är hela, omaka i och för sig men fortfarande hela :P

Kommentarer
Postat av: Paula

Nehe, vill du ha hjälp att komma på något negativt? :)



Matte E: Har jag redan klarat av, så det negativa här var väl att jag inte fick ta del av den ytterst intressanta och lärorika lektionen.

Samhällskunskap: Här fick jag veta att jag ska redovisa imorgon. Var jag beredd på det? Nej. Kommer hela min kväll gå åt att banka in i huvudet vad som ska sägas? Ja.

Lunch: Min minibanan var mjuk. Väldigt mjuk.

Ped. Led. (Pedagogiskt Ledarskap): Fick tillbaka min text om gruppsykologi och väntade mig det värsta eftersom jag inte var nöjd alls. Det slutade INTE helt tvärt om.



Så, var det något mer? Annars varsågod.

2009-03-09 @ 16:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0