Kallas det sovmorgon?

Godmorgon!
Nu har Estet-Tomas (det finns nog en ganska stor sådan innom mig) varit i farten och lärt sig lite om bloggdesign. Nu är den helt klart bättre än den var innan, men den lär säkert ändras hela tiden om jag ska bli nöjd. Kanske blev lite mörk om jag tänker efter, fast jag tyckte det blev bra. Stilrent och snyggt :D

Idag är det torsdag vilket betyder sovmorgon till 15.25 :P Jo jag vet... Det är lite ovärt att börja skolan när alla andra redan har slutat men så är det också för att jag läser Ensemble och det är den enda tiden de kan lägga den på eftersom den är så lång. Slutar tidigast 18.05. Men det är ju den roligaste lektionen i veckan så jag skulle kunna va kvar längre om det behövdes :) Just nu är det Jazz period. Kanske inte är det roligaste att spela alla gånger men jag lär mig mycket och det finns en del riktig bra musik även här.

Vi spelade Bossa låtar (en speciell musikstil) för ett par veckor sedan och då upptäckte jag en låt som jag verkligen har fastnat. Min lillebror tittar konstigt på mig varje gång jag spelar den för han fattar inte hur jag kan lyssna på den, men den är helt klart en av de bästa låtarna jag har hört än så länge 2009 :P Så ni får väl hålla med mig eller inte^^

Nature Boy - Nat King Cole



                                       "The greatest thing
                                         You'll ever learn
                                           Is just to love
                                            And be loved
                                               In return"


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jo nu har jag en konkurrent..!

men du får hjälpa mig fixa min bloggdesign också,..:P

2009-03-05 @ 14:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0