Skakis

Min ben är som gele just nu. Förut hade jag problem med att hälla upp ett glas mjölk till middag. Men det känns väldigt bra, träning är ju faktiskt kul och otroligt skönt efteråt :P Det var kul med lite nya övningar på gymmet och att de tog ordentligt känns ^^ Snart är jag en sån där "biff" som vaggar omkring på gymmet, halvt hjärndöd av all techno musik och dricker någon rosafärgad hallonpaj som tydligen kallas för proteindrink^^ Haha nej det kommer inte hända, jag vill inte att det ska hända. Jag såg till att säga det till gyminstruktör Fredrik att jag inte villa lägga upp träningen så att jag blir en stel biff :P Han fatta ;)

Kan ju avsluta denna positiva dag med att säga att Färjestad vann sin 3:e raka seger mot Brynäs i slutspelet. Det betyder att det står 3 - 0 i matcher till Färjestad :D Bäst av sju är det som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0