Nya pokém... Nej... Hörlurar menar jag

Jag och Ludde åkte in till stan efter skolan och jag köpte mig ett par nya hörlurar. Såg som tur var att studiebidraget kommer in imorgon, annars hade jag väl gråtit mig själv till sömns ikväll.

Nu har jag helt glömt bort vad det var jag skulle skriva, har för mig det var något... Hmmmm... Det kanske kommer tillbaka senare.

Hur inviger man sina nya hörlurar då? Jo genom att gå in på spotify och söka på Pokémon :P Jag var bara tvungen att se om det fanns något^^ Det gjorde det, vilka barndomsminnen :P Jag lovar jag ska byta till något mer moget när som hels, ska bara först :P

Pokemon!
(Gotta catch 'em all!)
A heart so true
Our courage will pull us through
You teach me and I'll teach you
Pokemon!
(Gotta catch 'em) Gotta catch 'em Gotta catch 'em all!

hihihih :P

Kommentarer
Postat av: Ludde

inte riktigt okej.

2009-03-30 @ 22:30:41
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0